שקוף היא חברת אחזקה וניקוי מערכות סולאריות בעלת הניסיון העשיר בישראל. בין לקוחותינו בעלי המערכות הסולאריות הגדולות בארץ. מאחורינו שנים ארוכות של ניסיון מעשי ומקצועי בטיפול בפאנלים סולאריים, ממערכות על גגות ועד מערכות קרקעיות של עשרות מגה וואט. אין מערכת שהיא קטנה או גדולה מדי בשבילנו.


שקוף שתרוויחו

שקיפות מעטפת הזכוכית של הפאנלים היא גורם מכריע בתפקוד התאים הפוטו-וולטאיים של המערכת. על מנת להגיע לשקיפות מוחלטת - שמובילה לתפוקה מקסימלית של המערכת - אנחנו עושים שימוש אך ורק במים מסוננים (מים ׳רגילים׳ מכילים ריכוזי אבנית ומלחים שפוגעים בשקיפות מעטפת הזכוכית ועלולים להזיק לתפקוד המערכת), עובדים עם מברשות התזה-ישירה רכות בלחץ מים נמוך שלא עולה על 7 אטמוספירות. ההקפדה המוחלטת על איכות המים וכלי העבודה נועדה על מנת להבטיח כושר ייצור חשמל מקסימלי, שמתורגם לרווח נקי שלכם מהמערכת.  

כל הארץ פאנלים פאנלים

לשקוף צוותי עבודה בכול רחבי הארץ. אנחנו נותנים מענה מהיר ומקצועי על פי מיקום המערכת הסולארית. לכל אזור בישראל המאפיינים שלו מבחינת זיהום האוויר וגורמים נוספים המונעים תפקוד מלא של הפאנלים. הניסיון ארוך השנים שלנו לימד אותנו לתת מענה מדויק ומתאים למערכת, על פי מיקומה הגיאוגרפי.  

שקיפות מלאה

שקוף חרטה על דגלה את איכות השירות כאחד מאבני היסוד של החברה. אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו, שירות ללא פשרות, מקצוענות ואמינות מעל הכול. מאז הקמתה ב-2010 על ידי אורי שלו, שקוף צברה מוניטין ללא רבב בזכות תוצאות שמדברות בעד עצמן.  

עבודה בטוחה ואחראית

כל פעילות החברה נעשית על פי חוק ותחת כיסוי ביטוח מלא הכולל צד ג׳, עבודה בגובה וביטוח אחריות מקצועית. כל העובדים עוברים הכשרה לעבודה בגובה והכשרה מקצועית.